Baza wiedzy dla Nauczycieli
Baza wiedzy Umms o technologii dla nauczycieli to zbiór porad, doświadczeń oraz narzędzi służących edukacji. Poruszamy tematy, które są pomijane lub niedostrzegane w nauczaniu tradycyjnym. Łączymy możliwości świata cyfrowego ze sprawdzonymi metodologiami – dla dobra przyszłych pokoleń. Wejdź na naszego bloga i dowiedz się więcej o tym, jak mądrze używać technologii. Poznaj nowe umiejętności, naucz się funkcjonowania w cyfrowym świecie. Wykorzystaj swój potencjał do kształtowania lepszej przyszłości. Piszą dla nas cenieni autorzy, eksperci, psychologowie i nauczyciele. Dzięki temu nasza baza artykułów to niewyczerpana kopalnia wiedzy i technologicznej inspiracji. Nasz zespół nieustannie analizuje możliwości cyfrowego świata, aby dostarczać innowacyjne metody edukacyjne – zapraszamy do sekcji Szkolenia.

Tworzymy bazy źródeł dla uczniów szkół podstawowych cz.2
W poprzednim artykule omówiłam podstawowe założenia, które dobrze wziąć pod uwagę podczas tworzeniu baz źródeł dla uczniów klas podstawowych. Dziś rozwinę to zagadnienie…
Tworzymy bazy źródeł dla uczniów szkół podstawowych cz.1
Przydatne informacje są jednak coraz bardziej rozproszone w różnych portalach, a także mediach społecznościowych. Dlatego zachęcamy do tworzenia własnych baz wiedzy…
Czym są bufory czasowe i jak je tworzyć w nauczaniu zdalnym?
Gdzie szukać buforów czasowych w nauczaniu zdalnym? W jaki sposób je tworzyć? Jakie przynoszą korzyści…
Planowanie w nauczaniu zdalnym – dlaczego warto?
Zdalne nauczanie przez ostatnie trzy miesiące roku szkolnego 2019/2020 spędzało sen z powiek nauczycielom, ale także rodzicom i uczniom. Co wynieśliśmy wszyscy z tej lekcji?…
Krótkie case study na przykładzie e-dziennika Vulcan
Zdalne nauczanie rozpoczęło się w całym kraju praktycznie z dnia na dzień po wybuchu pandemii wiosną 2020 roku. Śmiało można powiedzieć, że nie do końca byliśmy przygotowani na taką cyfrową rewolucję…